Arco Computers biedt u de mogelijkheid om een servicecontract af te sluiten voor uw computer(s), netwerk en servers. Het contract is op basis van directe ondersteuning met aanvullende support mogelijkheden. Omdat geen enkel bedrijf hetzelfde is kunt u het contract geheel op maat laten instellen.
Na afloop van de looptijd van het contract wordt deze automatisch met 1 jaar verlengd. De opzegtermijn is 1 maand voor einde looptijd van het contract. Bij dit servicecontract betaald u voor een gegarandeerde voorrang. Er zitten geen uren bij in. Het uurtarief is voor servicecontracten wel gereduceerd..
Snelle ondersteuning   
Arco Computers is in staat om uw bureaublad snel over te nemen. U kunt hiervan gebruik maken door te bellen met een rechtstreeks telefoonnummer voor ondersteuning. De zakelijke helpdesk is uitsluitend beschikbaar voor onze zakelijke contract klanten.
De zakelijke helpdesk kan u spoedig ondersteuning bieden, indien u een werkende internet verbinding heeft. U wordt vakkundig door ons personeel geholpen, zodat u zelf geen riskante handelingen uit hoeft te voeren.
Indien met ondersteuning op afstand het probleem niet verholpen kan worden, komt er binnen 12/24/48 uur een computerspecialist bij u langs, afhankelijk van het contract.
Preventief onderhoud
Arco Computers kan u de mogelijkheid bieden om een aanvullende module aan te schaffen voor het onderhoud en beheer van de geleverde oplossingen. Het regelmatig nakijken van de geleverde oplossingen kan problemen en eventuele downtime van uw computers, servers en netwerk verminderen. Wij kijken op een vast tijdstip per week of maand alle kritische services na om eventuele problemen vroegtijdig op te sporen. U ontvang hier maandelijks een rapport van met eventueel advies om de geleverde oplossingen in topconditie te houden.

Openingstijden

maandag: gesloten
dinsdag: 09.30 - 18.00 uur
woensdag: 09.30 - 18.00 uur
donderdag: 09.30 - 18.00 uur
vrijdag: 09.30 - 18.00 uur
zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
zondag: gesloten

Contact